aseanne usenmedimyaptimbirvelet bunu bende düşünüyorum kesince rahatlama işini insanlar anlamıyor galiba bazı kadınlar emzirince hormonları alt üst oluyor sizde o sebeple mi böyle düşündünüz? Benimde 4 yaş ve 5 aylık bebeğim var bende emzirmeyi bırakmayı düşünüyorum
meryem_ag brgl42 benim de ilk günden beri hiç destekçim olmadığı için 40 günde geçti mecburen depresyona girince çocuğa bakacak kimsen olmayınca çıkmak zorunda kalıyorsun 😂
brgl42 meryem_ag cidden öyle oluyor benim kv hastaneden çıkar çıkmaz evime misafiri doluşturdu ertesi gün de akrabalarını evimde kahvaltıya çağırdı bende mecbur sezeryanlı halimle kalmak zorunda kaldım depresyon falan kalmadı 😂
meryem_ag brgl42 ahahaaa aynısını yaşadım benimki de misafirleri çağırdı ilk 3 günüm misafirlerle geçti 😂
brgl42 meryem_ag yatacak yerleri yok inan ki cahillik fışkırıyor resmen bunlardan en acınası tavırları da bir de hizmet bekliyorlar