tuba_atlas Güzel anneler merhaba 5 aylık bebeğim çok kısa emiyor 4-5 dk dedi mi kurulu saat gibi tık bırakıyor bu yüzden kilo alamıyor ek süt veriyorum sağıp çok yorucu bi süreç aylardır.. nasıl memede daha uzun tutabilirim bunu yaşayan oldu mu neler yaptınız ?
melekveemir tuba_atlas bizim de aynı ben uyuyunca veriyorum biraz daha emsin diye. Gece uyanmasa da kalkıp emziriyorum gündüzü telafi etsin diye. Uyanıkken mümkün değil 3 5 dk emip bırakıyor. İlk aylar güzel emiyordu güzel kilo alıyordu artık azaldı kilo alması. 5 aylığız bu arada
forumgurmesi Uzun emmek eşittir kilo alımı değildir. Benim bebeğim de 4 5 dk emer bırakır maşallah 2,5 aylık 7 kg. Sütün kalitesi ve miktarı kilo aldırır. Memede 40 dk oyalansa ne olur?