Kızlar şöyle söyliyim çevremde bebeğimden önce hiç çocuk olmadı o yüzden normal mi bilmiyorum doktora bahsettiğimde olabilir demişti chatgbt de normal dedi ama yine de aklımı kurcalıyor. Bebeğim 7 aylık yaklaşık 4. Ayından beri sırtüstü yatağa koyduğumuzda karyolada falan tavana bakıp elini ayağını çırpıyor gülüyor vs. İlk şöyle başladı sünnet, 4. Ay aşıları , üşütme vs üst üste geldi baya bir tıkandı ateşlendi bebeğim ben sürekli yatırıp serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çekiyordum o zaman serum fizyolojik gördüğü anda çırpınıyordu anlıyor gibi heyecanlı heyecanlı tavana bakıp çırpınıyordu sonra oyun haline getirdi mi bilmiyorum sürekli özellikle yattığında mutluysa yapıyor tavana bakıp elini ayağını çok hızlı hareket ettiriyor nefes alıp veriyor hızlıca. Seslenince duruyor. Onun dışında göz teması neşesi vs herşeyi yerinde sosyal olmayı da seviyor sadece bu kafama takılıyor bazı ritmik hareketleri var mesela mama içerken sürekli elini koluma vurur ritmik bir şekilde. Ellere inanılmaz takık elinizi oynatın kitlenir bakar öyle. Bunlar normal mi bilmediğimden soruyorum hakkınız helal edin buraya kadar okuyanlar