gkczel benimkinde var aşır huysuzdu mukuslu kaka oluyordu bazen gazını çıkartmada inanılmaz zorlanıyordu gaz bombası gibi olmuştu çocuğum en son artık 3 gün süren gece gündğz ağlama olunca fsrklı bi doktora gittim o büyük ihtimalle inek sütü alerjisi dedi 2 hafta hiçbir şekilde tüketme düzelme olacak mı bakalım dedi dediği gibi 1 haftadır hiç tüketmiyorum huysuz dediğim çocuk pamuk gibi oldu çok şükür gazını da kolay kolay çıkartıyor