ipek123 Kızlar gunaydin. Birşey sorucam sizlere dün hava çok güzeldi dışarı çıkarttım kızımı bugünde çok güzel cikartsam hasta olur mu 22 derece bugün 2 ay 18 günlük 😂👶🏻
deletedmom247 ipek123 Siz yinede sıkı giydirin arada bir rüzgar geliyor çarpar falan Allah korusun yoksa birşey olcağını sanmıyorum bende dün çıkardım😌
masterchefiniz ipek123 bence biraz daha sabredin çıkarmak için bahar ayi ne sıcağı belli ne soğuk olduğu. Üşümesin. Büyükleri bilee çarpıyor
Arasyigitinannesi ipek123 eşim hadi kahvaltiyi disarda yapalim dedi suan gidiyoruz😂 4 aylik bebegim 😁
nur-nr_123 ipek123 canm benim oğlum 24 günlük biz bile çıkıyoruz senin ayında olsam dışardan içeri girmem 😂👶🏻
deletedmom247 ipek123 Valla eşimm çıkalım diyorda benim açıkcası çıkasım yok bellide olmazz benim işimm ☺️☺️
ipek123 Arasyigitinannesi dışarda kahvaltıya hasret kaldım zaten değişik şeylere ihtiyacımız var kızlar,😂
melis_duru ipek123 hasta olmaz havadan dolayı, ben kışın da çıkarıyorum parka. Şu aralar dikkat etmeniz geteken şey havalar değil de korona malesef 😞 parkta demirler metaller her yer virüs yuvası gibi geliyor bana, çok korkuyorum
ipek123 melis_duru evet haklısınız ama bizimki daha arabasında yattığı için ben temizliğimi çocuğun temizligine dikkat ediyorum Muğla da oturuyorum buralarda pek raslanmadi ama korkmuyorum değil