Kızlar 6 günlük bebeğim var düne kadar hiç sorun yoktu ama 2 gündür ilk başta çok güzel emerken sonlara doğru koyu kısmı bırakıp ucunu emmeye başlıyor çekmeye çalışıyorum aşırı canım yanıyor ama okadar güçlü çekiyor ki bırakmadığı için daha da çok canım yanıyor bu durumu yaşayan var mı bu alışkanlığını nasıl bıraktırabilirim emzirirken pozisyonumu da değiştirmiyorum ilk alırken çok güzel koyu kısmı tamamen alıyor ağzına sonra ucunu emmeye başlıyor var mı bu durumu yaşayan ve yara için ne yaptınız