bellisima seloloo ben dijital olanı kullanıyorum. Fark yok diye okumuştum. Bir de bunun uzaktan ayarlama kumandası var onda var mı bilmiyorum. Bu arada indirimleri takip ederseniz e bebekte 1800 e kadar düşmüştü ben 2500 e almıştım bikac gün öncesinde 🥲
bellisima hkabak 60 a kadar çıkarmayın bence. 45-55 arasında tutabilirsiniz. Çok dyakiniza da koymayın mümkünse sehpa üstü gibi hafif yukarda olsun. Biz açınca burnumuz açık ragat uyaniyorum kapalı olunca burnunuz full tıkalı oluyo gece boyu