dero32 canım , şuan 5 ay 5 günlüğüz
İnanki hiç unutmayacağım o , 4 ay atağını
Tam tamına 6 hafta sürdü …
Büyüsün her şey daha zor diyenlere inanma , bence büyüyünce her şey daha kolay olacak :)
Şuan ilk zamanları hatırlamak bile istemiyorum artık , büyüdükçe güzelleşiyor. Hâlâ çok zor , ama çok da güzel :)
Daha da büyüyünce tadından yenmez .