tucci kalbimi biri eline alıp sıkıyormuş gibi hissediyorum nefes alamıyorum derin derin. Kısa kesik kesik nefesler… Ağlamalar… Duyduğunuz şeyleri içselleştirmeyeceksiniz yani ay yazık bile demeyeceksiniz mesela. O an geldiğinde odağınızı değiştirmeniz gerekiyor. Şöyle bir yöntem var ki bence gayet başarılı, işaret parmağınızı kaldırıp bi ona bakıyorsunuz bi de uzak bi noktaya. Mesela camdan bakıyorum ben ileride yüksek bi tepe var oraya. Bi parmağınıza bi uzaktaki noktaya bakacaksınız sakinleşene kadar devam edeceksiniz.