Kızlar eşim 1 haftadır hasta baya ateşi çıkıyor, üşüyorum diyor ama sırılsıklam oluyor terden, öksürüyor vs. Acile gitmiş doktor kan tahlili yapmamış sadece Boğazların tahriş olmuş demiş ilaç vermiş ama ilaçlar hiç düzeltmedi aynı. Bugün yine acile gittik bu doktorda normal homogram kanına bakmış enfeksiyon vs bakmamış bir şey yok diyor adam evde ateşler içinde yatıyor. Ateşi en düşük 38.5 normal mi yani her yeri çayır cayır yanıyor. Şimdi tekrardan acile başka hastaneye götüreceğim ama artık hem sinirleniyorum hem üzülüyorum. Eşime de aferin vermişler bu arada ilaç birde ağrı kesici arveles