berra_ Kızlar bu bebişlerin 30 dklık uyku döngüleri ne zaman geçiyor ya, ne zaman yatırsam 30dkda kalkıyor alarm kurulmuş gibi, 3 aylıkken başladı şimdi 3,5 aylık olduk. Bu döneme özgü bi şey mi?
med150216 berra_ 4 ü geçince bitiyor sanırım ama çok uzamıyor 6 dan sonra düzene girer bebekten bebeğe değişiyor
bebikomomyy berra_ benim bebeğiminde 3 aylıkken başladı 5-6 aylıkta düzeldi🥲 biraz uzun sürdü maalesef
dero32 berra_ of of aynısı benimde bi bozuldu valla illallah dedim artık önceden akşam ilk yatınca 4-5 saat uyuyordu kendime vakit ayırıyordum veya gündüz tek uyku da olsa 1-2 saat uyurdu artık gündüz yarım saat akşam da uyutmak ayrı dert sonra da zırt pırt kalkıyor yanımda uyuyor ben yataktan kalktığım an uyanıyor götle don gibi olduk. Babası da zapt edemiyor yaşlandım 🥲 Allah hepimize sabır versin inşallah çabucak geçer bu günler bebişlerimiz de gece boyu kesintisiz uyur 🤲🏻
berra_ med150216 bebikomomyy Uzun sürüyormuş 🥲🥲 çok zorlanıyorum uyku konusunda umarım zaman ilerledikçe düzelir uykuları :(
med150216 berra_ Bizm felaketti 10 20 dk uyurdu 30 nadir sonra 5 ayda ben eğitim verdim kaldırmadım vs kendi uyumasına izin verdim aralıklarını takip ettim şimdi her ger 19 da uyur sizin elinizde kesinlikle biraz çaba gayret 🙏🏻 olur ama ilk 4 ay patron o unutmayın uyku konusunda zor süreçler Allah yardım etsin ama çokçabuk geçiyor öpün koklayın 🥹
bebikomomyy berra_ bizim gündüz uykuları düzeldi ama gece uykusu 4. Ayda bozuldu 6 da daha kötü oldu şuan 7 aylık çok zorlanıyorum🥺 bazı bebeklerin tam tersi 6. Ayda düzeliyormuş inşallah sizinde düzelir
berra_ med150216 evet çok zor umut ediyorum geçecek diyorum ama bazen baya yorgun düşüyorum dayanamıyorum. Uyku düzeni oluşturmaya çalışıyorum ama başarılı olamıyoruz canı ne zaman isterse, dediğiniz gibi patron bebeğim🥲 umarım geçicidir
eylobern Benim bebeğim de 3 ay 9 günlük aynı sorundan muzdaribim. Şurda durayım iyi şeyler duymaya ihtiyacım var. Uyku büyük problemimiz 🥲.
berra_ eylobern evet benimde motivasyona ihtiyacım var keçileri kaçırıcam vala. Gece uykuları hele felaket :(
berra_ eylobern inşallah bu yaşadığımız 4.ayın uyku gerilemesidir yoksa bu uykuların gerilemesini düşünemiyorum bile
med150216 berra_ evet evet geçiçci 4 ay gerçekten patron o size uyamaz 🥹 sıkmayın canınız az kalmışşş
berra_ bebikomomyy ben de ondan korkuyorum ama gece her saat başı uyanığız.. daha kötüsü ne olabilir dedikçe yaşıyorum o yüzden bi şey demek istemiyorum, dua ediyorum 🥲
berra_ eylobern biz her saat başı uyanığız bazen yarım saat kırk dkda bir kalkıyor, önceden hiç böyle değildi, 3. Ay iyi olacak 4te bozulur uykuları dediler ama bizim 3te başladı, bilmiyorum sonumuz ne olacak😢 gündüz de hep kucağımda🥲
eylobern berra_ ben sadece benim kızım böyledir sanıyordum🥲. Önceleri gece uyuduğunda 3-4 saat uyuyacağını bilirdim sonra 2+1+1 blok yapardı. Şimdi dediğiniz gibi uyuduğu andan itibaren her saat başı kalkıyor ve geri uyutmak çok zor. Hep bi mızırdanma..
berra_ eylobern ben de sosyal medyada uyuyan bebeleri görünce kendimi çok yalnız hissediyorum sonra burdaki yorumlara bakınca yalnız olmadığımı anladım ama gerçekten uyku sıkıntısı olan bebekle çok zor, daha kucak sorununu çözemeden uyku sıkıntısı eklendi, allah yardımcımız olsun
deryaaaaam Bizim de gündüz uykularımız yarım saati geçmiyor 10 aylık çok uzun zamandır böyle uyku eğitimi aldığım halde düzelmedi ama yarım saat uyumaları da normalmiş bazı bebekler 1 saat bazıları 45 dk da uyuyor tabi her bebekte çok değişken maalesef ama bende 1 saat uyusun o 1 saati kendime ayırayım isterdim
berra_ deryaaaaam ben de kendimi o kadar çaresiz hissediyorum ki uyku eğitimi bile işe yaramaz benim bebişte