Yaa kızlar bende bişey soracam bende oğlum 5 aylıkken amelyt oldum Çok hastanede yattım tabi öncesinde ama dayandım yani kussamda miğdem de bulanıp sancısınıda çeksem. Dayandım en son akciğer enzimlerim değerler kan çok yükselmiş amelyt aldılar 3 buçuk 4 ay oldu hayla sanki taş var gibi oluyor daha bu sabah oldu hatta safra kesesi tamamen yok yani neden böyle oluyor ki aranızda yaşayan varmı