Kızım sinirlendiğinde aşırı agrasif yani olur olmadık kızıyor aglıyor ve vurmaya baslıyor aşırı vuruyor tekma atıyor yüzüme vuruyor ve genelde bunu bana yapıyor neler yaptım neler denedim ama yok yani cok vuruyor herseye aglıyor cocugumu tanıyamaz oldum artık benimle durmuyor durmak istemiyor dısarıda herkese güler yüzlü cok iyi babaannesine dedesi halası herkese cok iyi ama evde kıyamet kopuyor mesela bu oyuncagı kaldırırmısın diyoruz kaldırmıcam istemiyorum diyip kıyamet kopuyor vuruyor neredeyse kapı camını kıracak ya neyapacaz bu durum böylemi herkesin cocukmu böyle neyapıyorsunuz nasıl basa cıkıyorsunuz gurbette gelinim ben hiç arkadasım dostum yok buralarda dolayısıyla onunda yok okul yok oyun geubu yok hep benimle biyüdü evde