dlnkar ilk 1 hafta çok sıkıntılı geçti ateşi çıktı emzirmeme izin vermediler satürasyonu çok düşüyordu kuzumun . 5.günden sonra emzirmem için verdiler emdikçe rahatladığını düşünüyorum. Havayı çıkmadan 1 gece önce kestiler nefesini kontrol etmek için 1 gece öyle kaldı çok şükür sıkıntı yaşamadık çıkardılar.