bbk88 evet çok özlüyorum. Oğlum 9 yaşındayken kızım oldu tam rahatladık artık çocuk büyüdü derken… kızımı çok seviyorum iyi ki olmuş ama özlüyorum eskiyi. Kızım da büyüyünce herşey eskisi gibi olacak mı yoksa bizim için artık çok geç mi olacak dedim geçenlerde eşime. Eskisi gibi olacak dedi ama bence kendi de inanmıyor