ciceksincicek biz önce kaşık biberonla ve biberonla başladık , 120 ml süt veriyorsam 80 i biberonla verdim kalanı kaşık biberonla yavaş yavaş miktarı azaltmamı istedi, sürekli ten tene temas yaptırdı, beraber duş bile aldık bebişimle. Bunun gibi şeyler söylüyor yaptırıyor her hafta gittim orda emzirmeye çalıştım, emzirdim. Her şekilde yardımcı oluyorlar mutlaka görüş. Ama sana farklı şeylerde yaptırabilirler bebeği görerek yaptırıryorlar