Oğlum 6 ay 13 günlük 2 hafta önce enfeksiyondan hastanede yattı 1 hafta kadar beyaz kan düşüklüğü var 3 ay sonra da kan alacaklar hala düşükse kan hastalıklarına yönlendireceğiz dediler(enfeksiyon sonrası beyaz kan düşüp geç toparlanabilirmiş) 3 gündür geceleri saat başı uyanıyor memeye geliyor tekrar uyuyor doymuyor mu acaba uyku sersemi diye dün gece mama yaptım içirdim yine uyandı yarım saat sonra gece uykuya geçerken çok ağlıyor gündüzleri sakin biraz mızmız oluyor sadece ateşi yok bugğn sabah 8 de uyandı be öğlene kadar kucaktaydı bıraktığım an ağlamaya başladı en son saat 13:00 da calpol verdim 13:30 da uyudu saat 17:00 hala uyuyor 2 saat önce uyandırdım mama içirdim tekrar uyudu alt damakları kabarık gibi ama salya vs bir belirtisi yok bazen kuru kuru öksürüyor kendini zorlayarak taklit yaptığını düşünüp gülüyorduk çünkü oyun oynarken yapıyordu sadece hastane sonrası güven duygusu olabilir demişti doktor ama sadece 3 gündür böyle elleri normalde de hep ağzında olan bir bebek zaten sadece tekrar hastane zamanlarına dönmekten korkuyorum inşallah diştir 🥹