egemegem Merhaba hanımlar bebişlerin kiloları ne alemde özellikle 1 aylık bebeği olanlar varsa da ekstra yazarlarsa çok sevinirim
k_kaplan egemegem 3890 doğdu oğlum, 1 aylıkken bilmiyorum ama 2 aylıkken 6600 gelmişti kilosu(doktor biraz fazla olduğunu söylemişti)
egemegem semacrr papatyaxx k_kaplan forumgurmesi elizinannesigeldi asiyeeee4 alyanefess Ruya_sahin35 seval868_ Beslemesini nasıl yaptınız aceba
forumgurmesi 3550 doğmuştu, 30 günlükken ( 1 haftalık rsv hastane yatışı sürecimizde kilo alamadı) 4350 ile taburcu olmuştuk. Şuan 2,5 aylık 7.kg
seval868_ egemegem 3 ay 9 günlük bebeğim 3540 kg doğdu şuan 7800 kg ☺️ sarılık olduğundan dolayı hastaneden çıktığımızda sürekli beslemek zorunda kaldık 2 haftalık süreçte çok kilo aldı
pembekelebe Sadece anne sütüyle beslenen bebişlerin anneleri ne yapıyorsunuz süt olsun diye tavsiyelerinize ihtiyacım var🥰
forumgurmesi pembekelebe bol bol su en az günde 2 3 lt için sütün kalitesi içinde dengeli güzel protein ağırlıklı beslenin. Hurma dut kurusu kuru kayısı incir yeşillik bol bol tüketin :)
sraaaknc pembekelebe su içmeye çalışıyorum rezene çayı komposto çorba sıvı şeyler tüketmeye çalışıyorum
Ruya_sahin35 forumgurmesi benim bebeğim memeyi emzik gibi tutuyo 1 saat önünde bekliyorum anca 2 dakikası aktif emiyordur napıcwm hiç bilmiyorum
egemegem forumgurmesi sraaaknc Sezeryan oldum bende bu şekilde tüketiyorum süt artımı oldu mu doyuyor mu bilmiyorum emziriyorum ama kilo alımı o kadar olmadı daha bizim
seval868_ egemegem benim sütüm erken kesildi ve azdı mama takviyemiz vardı bebelac gold kullanıyorum ve kilo alımını güzel geliştiriyor şuan sadece mama kullanıyor ☺️
alyanefess egemegem hipp colonbiotik cok iyi sadece mama verdim emmedi hic gaz sanvı douyurucu hersey ile dört dörtlük bir mama yeni yeni kasık mamaya geciyoruz ama bir yediginde bir kavonozu bitiriyor yemeyi seviyor