[silindi] Kayınvalidemle aynı evde yaşıyoruz 4 aylık bebeğim var ve onu benden kıskanıyor torununa oğlum diyo onu kendine araştıracağını yanına alacağını söylüyor sürekli onun kucağında bana vermiyor oğlumu ne olur akıl verin ne yapacağımı bilmiyorum çok kötü durumdayım 😥😥
otose_san [silindi] sizde vermeyin kv.nize, annesinin siz olduğunuzu hatırlatın, fırsat verirseniz önünü alamazsınız
deletedmom247 [silindi] Ee niye izin veriyorsunn buna baştan nasıl giderse öyle devam eder bence el koyun one öyle yaa 🤦🏼♀️ O bebek senin onun değil onun sadece torunu buda fazla fazla karışma hakkını göstermez yada daha fazla ilgilenme.. Sevmek ayrı birşey ama kayınvalideniz biraz abartmış🤷♀️
Sbnmygz [silindi] neden bu duruma müsade ediyorsunuz ki? Sonuçta o sizin bebeğiniz. Ne demek bana vermiyor 🤷🏼♀️ Ben kayınvalidelere anlam veremiyorum ama sizin elinizde olan önlem alacağınız şeyler varken ne yapacağım diyenlere de anlam veremiyorum. O sizin bebeğiniz ağırlığınızı koyacaksınız bu kadar 🥰
[silindi] deletedmom247 evet onun ki abartı aslında eşim de bana biraz destek çıkıp annesini uyarsa böyle olmaz ama yok işte
deletedmom247 [silindi] Gerçi bazı insanlar arsız ne yaparsan yap inadına durmaz eşinizinde el atması lazım Allah yardımcınız olsun ne diyim🤦🏼♀️
[silindi] Sbnmygz tavır yaptım bir sürü şey söyledim karşıma geçip bizde böyle şeyler saygı anlamına geliyor dedi
Sbnmygz [silindi] eşimin tarafında da bebek sevilmez mi kucağa alınmazmış öyle demişlerdi bende başkalarının kucağında süs olsun diye yapmadım bu çocuğu demiştim. Eşimde bu görüşe karşı tabi önceliğiniz eşinizden destek almak olsun allah yardımcınız olsun 🤲🏻
Mom0870 [silindi] ben olsam üzgünüm ben saygısızım bebeğimi kendim büyütmek istiyorum onun annesi beni bende saygı bekliyorum derdim
ygtmrv bende yeni dogum yaptım ayni evde yaşıyorum bende fakat bebegim kuvezde,hamileyken bi kere ihtiyac sormadi etmedi dogduktan sonra bebegim gelsin etsin şöyle boyle demeye başladı biraz irkildim aslında postunu okuyunca 😅
Kutay_16 Catlatirlar adamı bu kaynana lar.yol yakınken önlemini al sürekli annem dediğinde babannesi gibi laf vur öz bakımını sen yap verme
[silindi] Kutay_16 yapıyorum ama görünce kıskanıyor hemen benden alıp o ilgileniyor keşke aynı şeyi onlar da yaşasaydı da bizlere bunu yapmasalardı olan bize oluyo
[silindi] Mom0870 doğru...sanırım bunu söylemenin vakti geldi yoksa çocuğum gerçekten ona alışacak aramızda bi bağ oluşmayacak 😥😥