slnklc Mama sandalyesini ne zamana kadar kullandınız ben de mama oturağı var banyoda kullanılanlar onla da olur mu devamında mama sandalyesi gerekir mi
gg3848 slnklc biraz büyüyünce bence onunla idare edemezsiniz mama sandalyesi uzun süre kullanılıyor mutlaka biraz daha büyük bir şey almanız gerekir diye düşünüyorum
Nikita slnklc kendini büyümüş koca bir insan sanmaya başladığı zamana kadar kullandık. 2,5 yaş gibi bıraktık.
birssorumvar 25aylıkken mama sandalyemiz kırıldı. Kırılmasa devam ederdik kullanmaya ama yenisini almak için de yaş olarak büyük gibi geldi. İyi ki de almamışız sandalyede bizimle oturmaya alıştı
Aklimideliricem Benim büyük çocuk 2 yaşına varmadan sandalyede oturuyodu çünkü küçüğün ek gıda zamanı gelmişti bende 2 tane almadım jsksksjdjd küçük olan şuan 27 aylık hala kullanıyoruz
organikirmik slnklc oturakta hiç oturmadı sevmedi ama şu an istese de rahat edemez bence uzadıkça bence konforu kalmıyor