yorgun1mom Kaç günde çıkıyor acaba 1 hafta oldu ses yok onlar mı arıyorlar yoksa biz mi gidip bakıyoruz nerden sonucu alıyoruz acaba bilen varmı
aybars_mom yorgun1mom benim eNabıza düştü bir haftada. Ama grafik raporu doktorda gözüküyormuş. Haftaya gitcem kontrole
yorgun1mom SevimliHayaletCasper e nabızda var ama hani grafik gibi kağıt oluyor ya o yok onu istiyor diğer doktorum
aybars_mom yorgun1mom onlar veriyor sanırım çünkü o enabızda yok. Doktorun bilgisayarından gözüküyordur büyük ihtimalle 😊 değerler normal yazıyor benim tahlil kısmında , inşallah grafikte normaldir