alpaslanmom_ beyzack yok düzelmiyor şuan yaşına girdi ayrılık kaygısıda var evde bildiğin savaş var sürekli kucak kucağayız 😃
biroglanannesii1 asmingul487_ Daha durun bismillah bunun 2 yası 3 yaşı hatta 4 yaşı var ağustos ayinda 4 olucak hala miz miz hala miz miz 🤣🤣
asmingul487_ biroglanannesii1 3 yas kizimda var aboww herseye hayir diyor sanane diyor dil pabuc neden diyede herseyi soruyor😂
gulsimacansu58 Benim kızımda 1 yaşında ve aynı yapışık ikiz gibiyiz artık. Geçmiyor cnm daha da artıyor alış bence. Ben yanımda götürüp iş yapıyorum babasıyla bile durmuyor çünkü. Mama sandalyesine falan koyuyorum başka türlü çaresi yok
aybrtug alpaslanmom_ 3yaşı görün siz birde 😂2 yaşından beri herşeye bağırıp ağlıyor hiçbişeyden memnun kalmıyor
biroglanannesii1 asmingul487_ Ahhahah Çok fena bu yaşları benim oğlumda çok inat fazlaca inada bürünmüş resmen.
UraSsmom asmingul487_ 6 aya girecek ve 2 aydır anlattığınız gibi. Kucakta yemek yapıyoruz beni en çok o yoruyo. Ramazan olmasa eşimi bekliyodum o gelince bakıyodu yemek temizlik yapıyodum ama şimdi ezanla giriyo eve 4de falan başlıyorum 7ye anca yetişiyo yemek 😂