Ecemtt Minik0212 kızım erken doğdu süt emiyodu extradan sma mamada veriyodum cok güzel toparladı bebeğimi
Zeynepalya_ve_annesi Minik0212 evet biz 4,5 aydır kullanıyoruz öncesinde aptamil kullanıyoduk hem gaz yaptı hemde kilo aldırmadı sma ya geçtik çok şükür şuan çok iyi 6,5 aylık 7 kilo 69 cm boyu var boyumuz çok uzuyor
Zeynepalya_ve_annesi Minik0212 1 aylıkken başlamadık ama biz meme +mama gitttiğimiz için her memeden sonra 30 ml verdik sonra sonra bebeğin isteğine göre yükselttik şuan 6,5 aylık 125 ml içiyor 7-8 gündür
Melegimsin Minik0212 ben 2 aylıkken kullaniyodum sma yi 90 içiyodu ve 1 kilodan fazla almıştı degisitirp aptamile geçtim pişman oldum sonra