xaley Merhabalar, bebeğim 6 aylık. 5 aylıkken tadımlara başlamıştık. Bebeğim yoğurt yemeyi çok sevdi. Küçük kavanozlara yoğurt mayalıyorum. Her gün 1 kavanoz yese bir sorun olur mu yani miktar açısından? Kavanozun üstünde 41 ml yazıyor.
dedimolabilirr xaley doktorunuza danıştınız mı mesela günlük yemesi gerek bir kaşık miktarı var 5. Ayda başladıysanız 2 kaşık günlük, 6.ay 4 kaşık diye biliyorum ama yoğurt bu yani bence sorun olmaz
gg3848 xaley yoğurdu fazla yemesinden yana bir sıkıntı olmaz diye biliyorum ama yine de kontrole doktorunuza da danışın isterseniz
xaley dedimolabilirr Geçen hafta gittik yeme miktarıyla alakalı soru sormak aklıma gelmedi hiç. Bir de 2-3 gündür böyle bir iştahı oldu gibi. Çok teşekkür ederim bilgiler için 🙏🏻