[silindi] Kizlar ben doğum yaptım zaman bebeğim cmv pozitif çıktı ve 15 gün hastanede tedavi altına alındı ve şuan bebeğim 8aylik ama Allah çok şükür hiç bir belirtisi yok sizde olan varmı nasıl geçiyor merak ettim