Önümüzdeki hafta benımkıde bır yaşına gırecek oda aynı 3,4aylıkken gece uykusu cok guzeldı sımdı neredeyse saat bası kalkıyor , süt icerek uyuyor aclıkla hıcbır ılgısı yok tamamen alıskanlık , cok ıyı anlıyorum sızı bende cok agrasıf sınırlı oluyorum uykusuzluktan ve cok haraketli bi bebek gunduzu ayrı gecesı ayrı zor ee bıde gunluk rutın ev ıslerı var popom yer görmüyor resmen kahve kolık oldum ayakta durabılmek ıcın😞