17 aylık bebeğim var grip olmuştu bana bulaştı ama çok ağır bir grip ve ev almış başını gidiyor,bir yandan bebeğim ilgi istiyor falan çok yoruldum.
Yani nereden başlıyım onu da bilmiyorum zaten mecalim yok bide akşama yemek yapacağım off düşündükçe deli oluyorum,hasta olunca ne yapıyorsunuz ?