elif0712 telsiz almıştım öyle pişmanım ki onca para verdim weweel şarjdan gece çıkar monitörüni sabahı görmüyor öyle hızlı bitiyor şarjı. Sonra gittim bi se xiaomi wifili telefona bağlı olandan aldım mecbur. Telsiz asla önermiyorum şarja bağımlı yaşamayacaksan