Merhaba ben kullanıyorum çokta memnunum karma bir cildim var temizleyicisi ile cildimi temizliyorum sonra pamukla tonik geçip nemlendiricisini sürüyorum toniği günde bir defa kullanmanız yeterli eğer ben dışarıya çıkmayaksam gündüz uyandığımda rutinime dahil ediyorum dışarıya cikicaksam toniği ugulamiyorum çünkü asit içerikli benimki güneşle temas olmaması gerekiyor