Daha kötüsünü yaşadım. Belki soğuk algınlığınız da vardır, bazı şikayetleriniz ona da benziyor. Geçiş dönemi olduğu için hamile olmayanda da vardır bu şikayetler, bende var mesela. Bulantınız ve mide şikayetiniz devam ederse doktorunuzdan ilaç reçete etmesini istersiniz. Ben kullanmıştım, işe yarıyor. Sağlıkla dünyaya getirin.