alya0708 Kızlar merhaba bebeğim 7 aylık hipp mama çok kusturuyor bebelac gold fena değildi yine kusuyodu da hip kadar değil ama bebelac da toplatılıyo diye güvenemedim golden goat aldık kusmasına aşırı iyş geldi nerdeyse kusmuyor ama oda kabız gibi yaptı sert yapıyo azıcık azıcık bazen cok kızarıp ağlıyor ne kullancaz yaa mama 😟
Marianne alya0708 kendi mamanızı bulana kadar diyim. İlk çocuğumda en son sma comfort iyi gelmişti. Aptamil, sma optipro, evolvia, similac aldım, en iyi geleni sma comfort oldu. İkinci de Hipp combiotic başladım, sorunsuz iyi geldi.
alya0708 Marianne sma aptamil geri çağrılma olduğu için onları eledim ya🤦🏻♀️ halbuki sma comfort denicektim tam