Kızlar 2 haftadır nerdeyse hiç bişey yememeye başladı zaten zayıf bir bebek hep zor yemek yerdi telefon oyuncak falan bi şekilde yedirebilirdim ama 2 haftadır onuda bıraktı 1 2 kaşık tadını bakıp bırakıyor hatta 200 gram vermiş sabah 8,8 çıktı kan tahlilinde herhangi bir sorun yok ama çok üzülüyorum bu duruma ne kullanabilirim takviye bi akıl verin 😔