Güzel annelerim deneyimli annelerim sizin fikirlerinize deneyimlerinize ihtiyacim var
Bebeğim bugün 25 günlük oldu iki gün öncesine kadar her şey o kadar iyiydiki sessiz sakin bir bebekti son iki gündür gündüz ve geceleri uyumamaya başladı ayaklarını karnına çekerek bağirmaya başliyor özelliklede geceleri gaz damlasi metsil ve kadoil probiyotik kullanıyoruz dün doktorumuz sab simplex diye başka bir gaz damlasına başladı hem anne sütü hem hip combiotic mama veriyoruz sütüm az olduğu için
Her mamadan ve emzirmeden sonra gazını iyice çıkartıyorum 2-3 kere geğiriyor ama bizim sorunumuz kaka kaka yapana kadar iki büklüm kalıyor masajlar yapıyorum ayaklarini bisiklet gibi çeviriyorum yok banamisin demiyor günde iki kez kaka yapıyor o kakayi yapana kadarda kızılca kıyamet kopuyor varmı benim gibi bu kaka konusundan muzdarip olanlar ve ya bir çare bulanlar tüm fikirlere açiğim
Birde son olarak benim goğusumu en başından beri tutmadı bebeğim göğüs silikonuyla emziriyorum mama verirken o gün rahat uyuyor ama emzirdikten sonra başliyor kivranmaya acaba havami yutuyor