Kızlar benim oğlum 46 günlük ve mama alıyo tamamen kakasını günde bir kez ağlaya ağlaya yapıyo akşam 6 dan gece 12 ye kadar ağlıyo bir yeri aciyor gibi ama 40 dan önce bu kadar fazla değildi gazını kendi çıkarabiliyor ama ona rağmen sürekli ıkınma hali öğlenleri uyutuyorum 25 dk en fazla ondada ağlayarak uyanuyo bu neden olur ne yapmam lazım 🥲