Arkadaşlar üst azı dişinin ortasında siyah bi leke farkettim diş fırçalamayı her akşam yatmadan kendim yapıyorum bir ara macunla yaptık sonra macunu bitince macunsuz devam ettik çünkü başka bir macun almıştık tadını beğenmedi. Abur cubur yiyor ama işte sınırlı yani . Geçen 2 ayda 3 antibiyotik kullandık acaba ondan mı oldu diye düşündüm çünkü yoktu geçen haftalarda bu hafta farkettim. Nasıl bir tedavi oluyor çocuklarda oğlum doktordan çok korkar kan aldırma muhabbetimiz olmuştu yakın zamanda ondan dolayı. O yüzden her hastane işi olduğunda aşırı geriliyorum tek gitmem lazım malesef yani gerçi beş kişide gitsek durmuyor çok inatçı. İkna edersek anca öyle oda bazen saatler sürüyor. Şimdi haftaya cuma ya aldım randevu . Bakalım neler olcak hani önden süreci bilen varsa çocuğu hazırlamak için bilgi edinmek istiyorum.