Beni ittirmeye takmış kafayı, 14 aylık ve sürekli ‘çeçilll’ diyor.
Nereye çeçileyim Bi bilsem🤦🏻♀️
Bide şey telefonu koltuğa çıkıp yere atıyor, sonra da ‘attım’ diyor.
Kızım şimdi bu ekonomide yeni telefon alamam diyorum da anlamıyor inşallah kırmaz.
Görüntülü konuşmada da sürekli telefonu Bi yere tutturup karşısına geçip dans ediyor😂, dansçı olacak sanırsam