damlaaa_1 Gündüz hiç uyumamıştı gece 1 den sabah 9 a kadar uyudu bende uyuya kalmışım emmedi bütün gece gündüz çok emmişti ama bişe olur mu
Nikita damlaaa_1 ne kadarlık bebeğin? İyi işte dinlenmiş oldun. Bir kere benim de başıma gelmişti. Çektiğim vicdan azabından başka hiçbir şey olmadı 🥰
Nikita damlaaa_1 korkulacak bir şey yok. Alışkanlık olmasın yeter. Bize doktor ilk ay 2 saatte bir, ikinci ay 3 saatte bir emmeli demişti. Sonrasında zaten bebek acıktıkça belli ediyor
damlaaa_1 @Niyesordunbucevabi gündüz uyumadı ama hep emdi sabahta bi baktım saat 9 2 aylık bebeğim nasıl uyanamadım normalde kendisi kalkardı
forumgurmesi Bir şey olmaz ama sürekli olmasın kilo alımını etkiler. En fazla 4 5 saat izin verin uyumasına.
damlaaa_1 @forumgurmesi normalde öyle yapıyordum yada acıkınca uyanıyordu hiç uyumamıştı 9 saat uyumuş bende uyuya kalmışım yorgunluktan