Deren_Hatun Arkadaşlar selam. Dün kızıma şırınga ile serum fizyolojik verirken burnunu çekince yanlışlıkla gözüne fışkırdı. Bugün uyandığında yeşil yeşil çapaklanma vardı. Dün de sulanma hafif şişlik vardı. Yasayan var mı ne yapabilirim doktora gitmeden?
Deletedmom314 Deren_Hatun dunnyaoarken bende gözüne fiskirttim kafasını oynatinca ama hiç oyke bişey olmadı baska bişey vardır doktora götürün bence
melasya Deren_Hatun serum göze ağza burna sıkılabilir zaten burundan ağza gidiyo da. yanlıslıkla göze çk skmışlığım var.biz grip olduk öncesinde göz ve burunda yeşil çapaklanma akıntı oldu takip edin ilerlerse dr nuza danısın
aysenurkerem Deren_Hatun serum fizyolojik gözde de kullanılabilen bir üründür. Başka birşeyden kaynaklıdır
Deren_Hatun Deletedmom314 ya işte doktora götürmek istemiyorum o yüzden başından geçen var mı diye sormak istedim. Galiba dediğim şeyden dolayı olmadi..