sdnce Benden bebeğime grip bulaştı bugün 4. Ay aşıları vardı götüreyim mi erteleyeyim mi ikisi birden ağır gelir diye düşünüyorum
esiilaa sdnce doktora muayeneye gidin o karar veriyor bakıp bana yüksek ateş beslenememe gibi ciddi belirti olursa yapmıyoruz fakat hafif nezle genel durumu iyi ise aşıları ertelemiyoruz demişti en son menenjit için muayeneye gittiğimizde
tecrubeli sdnce biz az önce yaptırdık burun tıkanıklığı ses kısıklığı vardı doktor muayene etti yaptırabilir dedi (4 aylık)
askilibomcikella Çok geçmiş olsun öncelikle. Genelde hasta olunca aşı yapmıyorlar diye biliyorum ben bizim hemşiremiz öyle . Siz yine arayıp sorun getirme derler zaten
tecrubeli sdnce bize yaptılar valla biraz korktum ama ateş vs olmadı çok şükür keyifsiz de değil şu an