iremkg bizim doktor biraz az kaynat içi hafif ıslak olsun demişti. Benim içime sinmemişti öyle 10 dakika kaynatmıştım dkkf ne kadar pişirirseniz alerji riski aslında o kadar azalıyormuş sanırım alerjik bebek anneleri daha iyi bilir. O yüzden içi tam pişsin yeter