rumeysa_arsln06 enfeksiyonumuz azda olsa yüksek çıktı fakat 7 gün oluyor ateşimiz halen 1 kerede olsa 38 dereceye çıkıyor antibiyotikte kullanıyoruz yaşayanlar varmı ne yapmalıyım şaşırdım valla