Kızlar camlarım çok pislendi artık bu zamana kadar ya temizlikçi geldi ya da kv sildi arka taraflarını allah razı olsun . Ben korkuyorum cam tepelerine çıkmaya sürekli içerden siliyorum ama dışı öyle pis olunca bir anlamı olmuyor bildiğiniz pratik yöntemler var mı çok sarkmadan silebileceğim ?