minanas ikizlerim malesef şu an rsv virüsüne yakalandı ,bizde Çarşamba günü acile gittik hastanenin yenidoğan acili, servisi , yoğun bakımı tıklım tıklım bu hastalıkla biz ertesi güne kadar acil bölümünde kaldık dün akşama doğru yatışları verildi. En iyi bebek bizimkiler olduğunu söylediler daha kötüleri varmış ama benim ikizlerin biri sürekli emerken boğazıma kaçıyordu öksürük krizine giriyordu morarıyordu zor kendine getiriyorsun ödümüz kopuyordu bişey olacak o an diye diğer bebişim ise sadece hırıltı vardı onun da bu şekilde ilerlediğini hiç dusunmemistik kontrol amaçlı gelmişken gösterelim dedik ama malesef ki o da kötü olmuş iki gündür yoğun bakımdalar ,emme zorluğu çeken bebeğim çok ağlamış anneyi emer diye denemek istemişler bugün denedik elhamdülillah emdi bir sorun çıkmadı beni emdikten sonra hiç uyanmamis canımın içi Rabb’im en yakın zamanda kavuştursun bebeklerimizi bizlere kaç gündür ağlamaktan başımız ağrıyor gözlerimiz açılmıyor.