organikirmik Bayram yaklaşırken… Dnfmn Ben henüz hiç ekran ve şeker vermedim. İkisi beni tedirgin ediyor bayram öncesi. 😑 Ailemde her türlü hastalık vardı sodyumun gerekli olduğunu bilmesem tuza bile hiç girişmezdim, şeker korkunç geliyor gözüme o yüzden.
Pamukhanim_ organikirmik gittiğim yerler sınırlı zaten onlarda biliyor ne verip vermediğimi. Ben uykusu konusunda hassasım çünkü gece uykusu saati gelince ağlar durmaz ama çevrendekiler saat ile olmasının saçma olduğunu düşünüyor.
beybitolat organikirmik benimde en hassas olduğım konu bebeğimin öpülmesi. Öpmeyin dediğim halde kafasını elini öpmeleri beni delirtiyor🙂↔️
Asil1602 organikirmik Yemek saatleri meyve saati uyku saati 4 yıldır hep aynıdır birşey olmaz az beklesin az sonra yer az daha oynasın diyen kimseyi dinlemem nerde olunursa olunsun öncelik odur ve saatlerini kurallarımı kimseye esnetmem ayrıca asla 3 yaşa kadar paketli gıda vermedim şimdi de vermiyorum tadına bakar zaten kendi diyor zararlı demi anne beğenmez yerleşti kafasına
organikirmik Pamukhanim_ bizimki de eğer yarım saat bile şaşsa deliriyor. O delirmenin peşine de 3-4 saat uyumuyor. Bilimsel açıklamasını yapsam da anlamayacak tipler var maalesef
FtsCvlk Pamukhanim_ sırf şu uyku konusunda ki anlayışsızlık yüzünden yanımda kürek taşımak istiyorum gerçekten. Biri yorum yapınca bi bitmediniz diyip ağzının ortasına vurmak istiyorum.
seyma4748 Pamukhanim_ ayy valla sorma bende saat veriyorum mesela bu saatte eve gitmem lazım uyku saati diyorum niye alarm mi senin kızın o saatte uyumak zorunda mı evet zorunda arkadaşım uyku saati geçince ben uğraşıyorum huysuzlaniyo ve uyuması uzun sürüyor gel de anlat
1pamuk_ organikirmik benim bebe de öyle saati sasinca dünyayı başıma yıkar eve gelince de üç saat uyumaz. Kimse anlamıyor bu durumu
edaeren00 beybitolat benimde en çok korktuğum özelikle eşimin tarafı kendi aileme kızabiliyorum sesimi çıkarabiliyorum ama eşimin tarafı biraz sıkıntı kavga etsem eşim hemen tepki verir ailesine çok düşkün çünkü özellikle annesine
bigemmom organikirmik uyku konusunda hassasım ben kimse için esnetmem az daha dursun sevelim derler ama kızım huysuzlanıyo zamanında yatırmazsam bide yemek konusu tabi tuz şeker vermiyorum herkes vermeye çalışıyo bu yüzden normaldede gitmiyorum bi yere aileler dışında
organikirmik bigemmom geçen bayramda gecenim bi vakti eşimin kuzeni geldi kayınvalidemim evine. Bebek görmeye. Saat 11′de 😑 çıkarmadım valla uyuyor dedilk ben de yattım hatta küsmüşler eşime. Normal bi saatte gelseydiniz de görseydiniz
metekaanmom organikirmik günler torbaya mi girmiş o saatte ne misafirlige gidilir ne bebek görmeye onların keyfine göre bebek mi uyandıracakmissiniz isteyen küsebilir saçma sapan insanlar
bigemmom organikirmik 11 de bebek olmasa bile gelinmez ya ben kabul bile etmem eşim o saaatte uyuyor zaten çok düşüncesizce
metekaanmom organikirmik şekeri abartmak,bütün otoriterimi sarsan şeyleri yapmalari özellikle kayinvalde oğluma kendini sevdirmek için benim hayir dediğim herşeye evet der bu yüzden nefret ediyorum kendisinden
Brownintens Yemek ve uyku ha bide şekerli gıdalar çikolata şeker vs aynı ev içinde yaşadığım için pek mümkün olmuyo sinir küpü oluyorum acıklama yapıyoesun sağlıklı olmadığını kendi bildiklerini okuyorlar sinirlerim dahada artıyor
forumgurmesi Uyku konusunda hassasım ama bu takıntılılık seviyesinde değil bayramda seyranda esneyebilirim.
kbrayksel organikirmik Ben galiba çok rahat bir anneyim, öyle olduğum için de bebeğim çok sorunsuz ne uyku konusunda üzdü beni ne yemek konusunda ne hastalık konusunda, elhamdülillah 🙏
meryem_ag kbrayksel benim hiç bi hassasiyetim yokmuş ya 😂😂 ben bebeğe uymak yerine onu bize uyduruyorum sanırım onunla kahve içmeye bile gidiyorum 3 günlük olduğundan beri 😂 misafir gelen giden için de çok bi takıntım yok sevilmesi onlarla bağ kurması hoşuma gidiyor bu yüzden çok güleç dışarıyı seven ve gece bol bol uyuyan bi bebek şuan umarım değişmez
uhnnkapici kbrayksel aynen öyle bu rahatlığımıza takılanlar da var ama bilmiyorlarki kendilerini sıktıkça çocuk da onlara eziyet ediyor aslında benim çocuğumda öyle hiç bişeyde üzmedi beni belkide kendi haline bırakıp takmadığım içindir yalnız değilmişim
KendiEvimdeDeplasmandayim Her konuda hassasım galiba düşündüm de 😂 uykusu, sağlıklı beslemeye çalışmak, ekran konusu. Çok rahat bi insandım böyle anne olacağımı tahmin etmezdim.
organikirmik KendiEvimdeDeplasmandayim ya gideceği yere kadar kontrollü gitsin istiyorum ben de. Rahat olcam diye sıfırdan yetiştirdiğimiz bebeyi harcamak istemiyorum 😑
KendiEvimdeDeplasmandayim organikirmik bende ya desteksiz de olunca düzen çok iyi oluyor. Gece 12 ye falan ayakta olmasına katlanamam sanırım 😂