cicibebek tartilmadim ama ilk hafta verdim gibiydi sonra regl oldum Yeniden sistim dmdmd 😂😂Şuan da sanki sisicem gibi geliyor normalden daha çok acikiyorum 😂😁umarım veririm imdat ikinci doğumdan sonra hediye kaldı 7 8 kilo en az 😁bide iğne oldum Onunda eseri aglicam ya