nrgshsn Oğlumdada demir ekiskiiigne bağlı kansızlık çıktı,üstelik depolarıda boşalmış.Biz FERTAMİR kullanıyoruz.Yarım şase sabah yarım şase akşam suya karıştırıp içiriyorum.3 ay kullanacağız,tadı fena değil içerik olarak çok temiz diyemeyebilirim şekerli çünkü.