Kızlar alan var mı aranızda bugün aldım bende tadını beğendim baya düzenli almayı düşünüyorum düzenli içilirse faydası olur mı hastalıklara şifa niyetinden. Etrafımdaki çoğu insanların tavsiyesi üzerine aldım o yüzden soruyorum çocuklarıma yaz kış veriyorum diyolar . Bu arada aşırı da pahalı bence 740 ₺