dilaraozr biraz sağın o fışkıran süt gitsin . Soğuk bir şey koyun göğüsünüze emzirme öncesi sütün akışkanlığı azalır . Buzluktan artık ne bulursanız. Bir de yan yatarak emzirmek baya işe yarıyor . Ama yan yatarak 2, 3 aylıkken emzirmiştim ben. 11 günlük bebek için iyi bir fikir mi bilemedim.