MAK_080922_ Benim oğlum da 3.5 yaşında , sadece akşam babası gelince onun telefonunda 30 dk izleme hakkı var. Süre dolunca, Direk elinden alırım ağlasa da vermem.
Bundan 1-2 ay öncesine kadar tamamen kesmiştim vermiyordum. Yani bağımlı olup olmaması bizim elimizde.
Yarından itibaren işleri birlikte yapmaya başlayın, youtube silin telefondan. Çocuğu gaza getirin, sen çok güçlüsün hadi bana yardım et diyerek falan iş verin. Çocuklar bir şeyler başarmayı çok sever, sizinle keyif aldıkça telefonu unutacaktır
Mesela benim ki ‘ anne seninle oynamak telefona bakmaktan daha güzel ‘ diyor. Bunu görmesi lazım çocuğun