Kızlar yeğenim 1.5 yaşında doğuştan bir gözü yarım açılıyor gittikçe göz bebeği kapanıyor bu da ilerde göz tembelliği olmaması için ameliyat olması gerekiyor doktor yengeme narkoz alacağı için riskli demiş üç gündür yengem ağlıyor ameliyat riskli diye bende doktor her şeyin en kötüsünü demek zorunda korkmayın ameliyat zor değil biliyoruz ama narkozdan çok korkuyorlar başından geçen var mı süreç nasıl ilerliyor